جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی ایران|csr award

اولین جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی ایران
اولین جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی ایران

نقش رهبری سازمانی در پیاده سازی مسئولیت اجتماعی ( CSR )

مطالعات انجام شده در "ژورنال بین المللی مدیریت و کسب و کار" نشان می دهد که هم بستگی مثبت و مستقیمی میان رویکرد "تحول افرین" رهبران سازمانی نسبت به CSR و عملکرد سازمان علی الخصوص در بخش مالی سازمان وجود دارد. کسب اعتبار سازمانی در میان مشتریان و ذینفعان می تواند از بسیاری از تبلیغات در اذهان عمومی موثرتر باشد و سرمایه های بیشتری را به سم سازمان جلب نماید. هم چنین هم بستگی مثبتی میان اعتبار سازمانی - بر اساس فعالیتهای اجتماعی انجام شده شرکت و  رضایت ذینفعان و سرمایه گذاران وجود دارد. مکانیزم­های حکمرانی مسئولیت اجتماعی، در هریک از حوزه های سازمان دارای دستورالعمل ها و شرایط تعیین شده می­باشد که به بهترین نحو می تواند به ارتقاء عملکرد تک تک اجزاء سازمان منجر شود. از آنجایی که رویکرد تبیین شده توسط رهبران سازمانی به عملکرد و رفتار سازمان منجر می شود، هر اندازه رویکرد رهبران با ساختارهای پذیرفته شده ی مسئولیت اجتماعی قرابت بیشتری داشته باشد، عملکرد سازمان در مقابل جامعه عملکرد مسئولانه تر و موثرتری خواهد بود.

 ساناز احمدی فرد- شرکت همراه مدیریت آرمانی(هم آ)

 

ارتباط با ما

دبیرخانه دائمی : تهران، میدان ونک، چهارراه جهان کودک، برج امیر پرویز، طبقه 7 ، واحد 72
تلفن:88206711-021

 

آمار بازدید جایزه ملی مسئولیت اجتماعی

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط گروه نرم افزاری دیما ، قدرت یافته از دیما سی ام اس

تمامی حقوق برای نشان مسئولیت اجتماعی محفوظ است.

Template Design:Cyanviolet Group