جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی ایران|csr award

اولین جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی ایران
اولین جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی ایران

توجه به مسئولیت اجتماعی در اجلاس رضایت­ مندی مشتری

به گزارش روابط عمومی، در اجلاس سراسری رضایت ­مندی مشتری مطرح شد،مسئولیت اجتماعی شرکتی ارتباطی قوی با رضایت­ مندی مشتری دارد.

تایماز سید مصطفایی مدیر عامل شرکت همراه مدیریت آرمانی و دبیر­ جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه­ های اقتصادی با حضور در اجلاس سراسری رضایت­ مندی مشتری که در روز یکشنبه سی ­ام مهرماه در سالن همایش­ های صدا و سیما با حضور نمایندگان مجلس و دولت ، کارآفرینان و مدیران بنگاه­ های اقتصادی برگزار گردید، بر لزوم توجه به مسئولیت اجتماعی شرکتی توسط مدیران و صاحبان بنگاه­ ها تأکید نمود و اشاره نمود که در دنیای امروزه توجه به مطالبه ذینفان از جمله مشتریان در خصوص ریسک­ های زیست محیطی و اجتماعی حاصل شده توسط بنگاه­ یا بی ­توجهی به آن باید در صدر اولویت استراتژیک بنگاه­ ها و سازمان ­های دولتی و خصوصی قرار گیرد که پس از آن است که اعتماد و وفاداری در مشتریان ایجاد خواهد گردید.

ارتباط با ما

دبیرخانه دائمی : تهران، میدان ونک، چهارراه جهان کودک، برج امیر پرویز، طبقه 7 ، واحد 72
تلفن:88206711-021

 

آمار بازدید جایزه ملی مسئولیت اجتماعی

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط گروه نرم افزاری دیما ، قدرت یافته از دیما سی ام اس

تمامی حقوق برای نشان مسئولیت اجتماعی محفوظ است.

Template Design:Cyanviolet Group